Objednávat můžete osobně, písemně, e-mailem nebo v e-shopu. Objednávka musí obsahovat identifikační údaje kupujícího, bankovní spojení, IČO, případně DIČ, spisovou značku, popis a přesnou specifikaci zboží, množství, požadovaný termín dodání, pracovní dobu a dopravní dispozice. Dbejte, prosím, na správnost dodací adresy, neboť v případě dodání zboží na chybnou adresu nese za nedodání zodpovědnost kupující. Objednáním zboží kupující souhlasí s obchodními podmínkami dodavatele a také souhlasí se vznikem kupní smlouvy.
Ve všech případech vám zavoláme k domluvě na dalším postupu.
Formulář o odstoupení od smlouvy.
Objednané zboží je možné uhradit buď bankovním převodem na základě vystavené zálohové nebo řádné faktury, případně v hotovosti nebo platební kartou. Splatnost faktur pro platbu převodem je 10 dnů ode dne vystavení. Dnem vystavení se rozumí den odeslání zboží zákazníkovi. V případě nesplacení faktur ve stanoveném termínu zaniká zákazníkovi nárok na veškeré slevy, bonusy a zvýhodněné ceny. Za každý den prodlení ve splatnosti faktury je zákazník povinen uhradit smluvní pokutu ve výši 0,05 % z celkové dlužné částky. Kupující se stává vlastníkem zboží až po úplném zaplacení kupní ceny. Prodávající si vyhrazuje právo rozhodnout o způsobu platby, zejména neposkytnout zboží na fakturu novým zákazníkům nebo zákazníkům s opakovanými pozdními platbami za zboží.
Není-li dohodnuto jinak, dodavatel se zavazuje dodat objednané zboží, nejpozději do 24 hodin (následující pracovní den) od přijetí objednávky, a to za předpokladu, že objednávka bude doručena v pracovní den do 14 hodin. Ustanovení platí pro zboží, které je skladem.
Zboží, které není skladem nebo má delší dodací lhůtu, prodávající dodá po dohodě s kupujícím následujícím způsobem:
Dodávka v režimu náhradního plnění se realizuje ve speciálním přípravném režimu partnerské firmy na výzvu objednatele. Dodáním zboží se rozumí jeho předání prvnímu dopravci k přepravě pro kupujícího. Způsob dodání určuje prodávající. Požaduje-li kupující jiný způsob dopravy, který je spojen s vyššími náklady než je pro prodávajícího obvyklé, jdou tyto náklady na účet kupujícího. V případě přepravy prodávajícím je dodávka splněna doručením do místa určení v objednávce. Za nedodržení dodací lhůty prodávajícím nebo třetí stranou nenese prodávající odpovědnost. Není-li dohodnuto jinak, k objednávkám účtujeme dopravné 150,– Kč bez DPH. Termín dodání razítek, zakázkové výroby a služeb se řídí vlastními pravidly, se kterými je kupující seznámen při objednání nebo korektuře výrobku či služby.
Vlastní doprava je možná jen v Praze a okolí.
Cena dopravy je 150,- Kč bez DPH.
Při objednávce nad 1750,- Kč bez DPH je
rozvoz v Praze a okolí zdarma.
Pro zákazníky se speciálními ceníky je rozvoz po Praze a okolí zdarma při objednávce
nad 5000,- Kč bez DPH.
Standardní dodávka zboží znamená čekání prodávajícího max. 15 min. na zahájení přejímky zboží (po dovozu zboží na místo určení) a eventuální donáška zboží maximálně do 1. patra bez výtahu. K nestandardním dodávkám (delší čekací doba, donáška do vyšších pater) je dodavatel oprávněn účtovat částku 100,- Kč za každých takto započatých 15 minut.
PPL je dopravní společnost, která doručí objednané zboží kamkoliv v České republice, a
to následující pracovní den od odeslání (expedici) zásilky. PPL obvykle doručuje zásilky
v pracovní dny od 8 do 15 hod. Pokud nebudete na uvedené adrese zastiženi, dopravní
služba se pokusí o doručení ještě následující 2 pracovní dny. Proto je tento způsob
dopravy vhodný především pro ty, kteří jsou na uvedené adrese k zastižení dopoledne. V
případě problémů s doručením kontaktujte centrálu PPL na tel. 225 331 500 nebo na
stránkách
https://www.ppl.cz zjistěte podle
vašeho PSČ informace o depu, které zajišťuje doručení vaší zásilky.
Dopravné se řídí přepravními podmínkami dopravce. Cena dopravy se automaticky vypočítá
podle hmotnosti zboží. V případě přesáhnutí hmotnostního nebo rozměrového limitu
dopravce bude objednávka automaticky rozdělena na odpovídající počet balíků.
Co neposíláme:
Neposíláme nadrozměrné a rozměrově atypické zboží a také zboží, u kterého hrozí
roztržení, vylití, prasknutí nebo jiné poškození vlivem přepravy. Dodavatel si vyhrazuje
právo takové zboží z přepravy vyloučit. Zákazník bude o vyloučení zboží z přepravy
informován před odesláním zásilky.
Dopravné se řídí přepravními podmínkami dopravce. Cena dopravy se automaticky vypočítá podle hmotnosti zboží. V případě přesáhnutí hmotnostního nebo rozměrového limitu dopravce bude objednávka automaticky rozdělena na odpovídající počet balíků.
Co neposíláme:
Neposíláme nadrozměrné a rozměrově atypické zboží a také zboží, u kterého hrozí
roztržení, vylití, prasknutí nebo jiné poškození vlivem přepravy. Dodavatel si vyhrazuje
právo takové zboží z přepravy vyloučit. Zákazník bude o vyloučení zboží z přepravy
informován před odesláním zásilky.
Zboží dodáváme jen na území ČR.
Kupující je povinen při přejímce zboží zkontrolovat expediční obaly a zboží. Zjevné vady zboží nebo porušené obaly při dodávce zákazník reklamuje písemně ihned do dodacího nebo přepravního listu. Nesprávné množství zboží při dodávce zákazník reklamuje písemně ihned, nejpozději do druhého pracovního dne. Skryté vady písemně reklamuje ihned po jejich zjištění, nejpozději však do 1 měsíce po dodání zboží, a to pouze za předpokladu, že k jejich vzniku nedošlo nesprávným skladováním. Na dodávané zboží je kupujícímu poskytnuta zákonná záruční doba. Reklamace se provádí na základě prodejního dokladu přímo v sídle prodávajícího, uplatnit ji lze u obchodního zástupce nebo u řidiče přepravy prodávajícího. Reklamované zboží se vrací v originálním přepravním obalu s chybovým výtiskem nebo písemným popisem vady. Za tiskové chyby v katalogu neručíme.
Informace o tom, jak nás kontaktovat, naleznete na naší stránce s kontakty.